Hauska tutustua! Kuka sinä olet?


Ota nimeksesi toinen etunimesi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla(tai bussilla)
- iäksesi äidin ikä (tai kuinka vanha hän olisi nyt)
- ammatiksesi isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa
- lasten lukumääräksi se, montako lävistystä sinulla on (kaikki
  korvakorut lasketaan).
- hiusten väriksi tämän hetkinen paidan väri
- silmien väriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre jota et siedä
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi

Tämän hauskuden löysin istuskellessani äskettäin omenapuun alla. Ai niin, minunhan piti kertoa kuka olen. Olen Penttilä Helsingistä. Ihan vain Penttilä, sillä nimellähän minut tunnetaan joten etunimeä en ole koskaan saanut enkä kai tarvinnutkaan. Ikää minulle on kertynyt jo 77 vuotta ja kuntokin on sen mukainen. Olenhan tehnyt elämäntyöni eläinlääkärinä ja harrastanutkin aina herpetologiaa ja laskuvarjohyppyjä. Eiväthän nuo harrastukseni niin kovin hyvin yhteen sovi, mutta lienen sen verran kaksijakoinen persoonallisuus, että minulle ne sopivat. Lapsiahan minulla ei ole, mutta olen muuten räväkkä ihminen. Hiuksenikin olen värjännyt kelta-oranssiraidallisiksi ja sehän sopiikin oivallisesti syviin mustiin silmiini. Lempimusiikkiani on tietenkin oikein raskas hevirokki, mutta Leevi and the leavings taitaa kuitenkin olla lempiartistini.